day off in palma aallll byyy myy seeelllffff

denna dag spenderades i Palma med mig själv :) jag skulle egentligen åka med johannie å ari men jag missade bussen som vi skulle ta å sen vet jag inte riktigt vart dom tog vägen för jag har ingen av deras nummer, måste fan skaffa folket i mitt treamstelefonnummer ANYWAY, jag shoppade för mkt! jag kan inte ta ut mer pengar idag för jag nådde maxgränsen hmm vet inte hur jag ska lösa detta , måste ju ut ikväll å fira johanna som fyller år imorn. planen är cinqosoceanos


Kommentarer
Postat av: Moster

Tänk att det ska vara så kul att shoppa, du har min fulla förståelse att pengarna tog slut. Kram

2011-08-21 @ 09:58:16
Postat av: mamma

Ett släktdrag - från moster förstås ;)



kram

2011-08-21 @ 14:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0