ny vecka

usch min lediga dag igår gick alldeles för fort så nu är det ny jobbvecka som gäller fyfan... Vi har fått två nya tjejer, en är jätte bra jag gillar henne, en av dom är en stor FUL äcklig irriterande sak som jag absolut inte alls kan jobba med hon får mig seriöst att vilja sluta hon är riktigt efterbliven fan vill inte träffa henne och dessutom bor  hon här i min lägenhet så snart kommer hon komma och ropa "nadjaaa" med henne äckliga röst. usch.. Iallafall har jag morgondagens kväll att se fram emot, gillar måndagar ! sen min lediga kväll och sen nästa lördag :) det brukar ju gå fort, hoppas ni har det bra där hemma jag saknar er alla <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken söt blogg du har! =D

2011-07-31 @ 08:54:00
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: Moster

Vi saknar dig också. Tur att du är duktig på att "bita ihop", och som du säger brukar veckorna gå fort. Kram

2011-07-31 @ 09:30:22
Postat av: mamma

Vi saknar dig massor med!!!!!!!!!!!!!!!!! Håll ut, hon kanske blir bättre eller ger upp ;)



kram



2011-07-31 @ 16:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0