super taggad!!!

kan inte förstå att jag är vaken nu? somnade efter fem? sen drömde jag att alva va här och sen vaknade jag å såg att hon inte alls va de då började jag grina, men nu kom jag på att jag ska på cirkus ikväll så då blev jag glad igen :D jag är såååååå taggad, måste defenetly ladda min kamera, jag, nadia, jordan och jamie ska gå åååååhååhå, jag har gått förbi där hela veckan å kännt att jag måste kpa biljetter så igår gjorde vi de. Det kommer va tigrar, elefanter, flodhästar, kameler ALLT! fucking awsomneeeeessssoch vi sitter på dem absolut bästa platserna som går att få yeys


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

Alva saknar dig med, hon fick ju Caty dockan idag och då sa hon att hon kunde känna Nadja inuti den ;)



Ha en underbar kväll på cirkusen, ser fram emot att se bilderna!



puss och kram



mamma

2011-07-02 @ 18:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0