vaaa

okej nu är det alltså torsdag igen, hade childrensday och det va roligt?? haha fattar inget.. iallafall nu är det 15 min innan jag ska traska till jobbet å äta mig litet mat och ha det så kult på resturangen :) imorn vet jag inte vad som händer? hmm, sen på lördag tror jag vi skka hyra en bil och åka till waterpark . japp . ikväll kanske malin å dem kommer hit? chris sista kväll så attee, fett sliten i övrigt. känner för att fara hem som fa-an, men jag ska nog bita ihop, dels för att det kommer va fett bra på mitt cv sen, dels för jordan, dels för pengarna. så är läget just nu KRAMIS



jag vet att ni har saknat mina webcamposeplutbilder, oh yeaah

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, försök att bita ihop. Ups and downs kommer alltid, speciellt när man är långt borta från nära å kära.

Det är jobbigt men du kommer ha många fina å roliga dagar oxå!!!

Skickar en STOR KRAM!!

Maria

2011-07-07 @ 19:06:36
URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0