onsdag, barnens dag, den jobbigaste dagen

ååh childrensday igen, jag gillar verkligen inte den här dagen... vi har en hel dag idag med barnen, utan rast. egentligen slutar vi 4 men nu kommer vi sluta 6 som vanligt så det blir verkligen en hel hel dag. usch! vi har fått ennu en ny tjej till teamet å herregud på riktigt jag är less på att va barnvakt åt dom. känner mig väldigt possitiv idag en sak till är att det är nått fel på vädret och har varit det dom senaste 3 dagarna. skummt



vovven och dennis the dog

måste seriöst lösa den här jag har ingen kamera situationen


Kommentarer
Postat av: Mormor

Gullpiga!

Kämpa på. Förstår att det känns jobbigt just nu, men se positivt på tillvaron så blir det lättare. Jag förstår precis varför du måste vara den som tar hand om nya, DU ÄR BÄST, så fortsätt att vara den underbara människan som du alltid har varit så blir du belönad till slut. Kramar och pussar från mormor och morfar.

2011-06-01 @ 10:04:22
Postat av: mamma

Hej älskling! Håller med mormor. Du är bäst och har alltid varit en som tar hand om andra, till och med när du var hos dagmamman så hjälpte du henne med att hålla koll på de andra barnen ;)

Fortsätt och stå ut och tänk positivt för snart vänder det igen =)

Ha det bäst!

kram mamma

2011-06-01 @ 10:44:11
Postat av: farmor

Gullunge...fast stor.....Du kommer fixa allt hur bra som helst, därför att du e bästa Nadja i hela världen.

Massor av kramar

farmor

2011-06-02 @ 12:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0