torsdag

elluuu! överlevde ännu en childrensday idag! har suttit och fixat saker till midsommar halva eftermiddagen, sunrise kommer va mer midsomrigt än hemma i sverige nu. det kommer va sjukt kul imorgon och jag hatt fått tillåtelse att dricka hur mycket alkohol jag vill under rasterna haha inte för att jag kommer göra de :S eller.. iallafall night off imorgon sen kommer ulla å mina kusiner och sen på natten ska vi glida ner till stranden och myyys festa.

nu ska jag med nadia och hitta en midsommarklänning till mig, önska mig lycka till <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älskling

Låter som om ni får en fin midsommar =) Kommer att sakna dig imorogn! Snälla ta det lugnt med alkoholen! Det är mycket roligare att komma ihåg vad man gjort;)



Önskar dig en skön och trevlig midsommar!



Hälsa till Ulla och barna när du träffar dem!



puss och kram

2011-06-23 @ 18:38:14
Postat av: Bokmalen

Håller med mor din. ;) Ni lär ju helt klart ha bättre väder än vad vi har. :)

Ha en riktigt skön å mysig midsommar!!

Kramen, Maria

2011-06-23 @ 19:18:31
URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com
Postat av: malin

åååh din bajskorv, jag vill också att vi ska få göra det...

Hur har ni gjort förresten, för vi ska bara ha typ midsommarstång och kransar....

2011-06-23 @ 19:44:22
Postat av: farmor

Ha nu en Härlig Midsommar!!!

Massor av kyliga kramr från ett regningt o tråkigt Umeå just nu.Mörkt som i graven så snart nästa regnskur.

LOVE YOU

2011-06-23 @ 20:16:21
Postat av: Naimar

ÅÅH vad mysigt det låter!!!! Vi kommer ha regn på vår midsommar :( MEN jag kommer dansa runt stången och låtsas att ni är här med mig! :D)))))) MISS YOU LIKE CRAZYYYYY!!

2011-06-23 @ 23:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0