where did ma day off go?

Hej svejs, nu är klockan 8? redan. jag har inte gjort något alls idag, nästan, har städat mitt rum , var ute och åt en macka. sen inget haha rolig dag ;) skulle egentligen åka till palma men jag har inte fått min lön :( fattar inget jag ska ha den, har papper på de åså och alla andra har fått men jag har inga pengar på min bank. måste kolla upp detta snarast. Ikväll ska jag inte göra någonting alls bara ligga här i min säng och vänta på mat, se nån film eller serie, hmmm


Kommentarer
Postat av: naimar

hej fis:) Jag saknar dig huuur mycket som helst!!!!!!!!! SER FRAMEMOT ATT SES!!!!!!!!!! Om jag får nån vecka ledig i sommar ska jag se till att ta mig till mallis <3<3<3

2011-06-05 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0