oioioioi







hejsan hoppsan. jag vill börja med att säga att jag älskar mitt liv, jag börjar verkligen känna mig som hemma nu och komma in i det och det känns så otroligt underbart bara. LOVE it, idag var jag ledig och började med att gå upp tidigt lite lagomt lullig fortfarande och då promenerade jag och Nadia till gammla stan, vi köpte massa bra-ha-saker, typ nytt dush munstycke, galjar , sop å godis. Efter detta tog vi en taxi tillbak till tropic, vi gick in till stan och jag fixade internet, THANK GOD, asså jag kan inte beskriva med ord hur underbart det här känns. det är helt otroligt. att kunna ligga i min säng å skriva här WOWiwaaa. 
efter de gick vi till stranden och låg där i flera timmar hur skönt som hällst. Sen gick vi tillbaks hit, jag fixade mitt internet, och bestämde oss för att gå ut och äta, vi hamnade på nått som taget ur gordon ramsy's nightmarekitchen EWWW, aldrig tillbaka dit igen . Nu ska jag tydligen bli upphämtad, jag som tänkte sova :( haha nä men det blir säkert kul. PUSS 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej älskling! skönt att höra att du har det bra! Puss!

2011-05-15 @ 09:30:42
Postat av: Moster

Så bra att du fixat internet, då kommer du säketr uppdatera din blogg ännu flitigare. Kram

2011-05-16 @ 06:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0