klassiska fredags bilderna

okej förlåt jag ska börja blogga mer, men jag tar aldrig roliga bilder så då känns de lite tråkigt. Igår va det twister och sen banana beer, oj i was fucking hammerd.. jag har börjat tänka på engelska KUL! nu mår jag inte jätte bra så jag vet inte vad jag ska göra idag faktiskt.

Jag kan inte förstå att när jag kommer hem från jobbet imorgon så kommer Linnea och Malin va här OMG!!! det är heeelt sjukt. ni förstår inte hur glad jag är, wiiiii











jag gillar btw the new girl, hon är jätte skön. lite virrig kanske men det är jag också! iaf, fuck jag vet inte vad jag ska göra nu.. jag vill gå till stranden men jag kommer dö av uttårkning, jag måste ha pengar men dom är på jobbet, känner inte riktigt för en lång promenad dit sen hem å sen dit igen vid 7 hmm


Kommentarer
Postat av: Mormor

Gullpiga!

Du verkar ju ha kul i alla fall, men du får börja ta det lungt och sova i stället så orkar du mer hahaha........... Älskar dig Kramar

Mormor och morfar

2011-05-28 @ 17:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0