life is not so good

haha aassåå vilken jävla SKIT dag, jag å danska Nadia har varit i staden Palma, Vi vaknade 6 på morgonen efter 5 timmars sömn å tog bussen, vi skulle fixa ett nummer som man mmåste ha om man bor här. Iaf vi har fått helt fel vägbeskrivning å vi blir skickade till alla hörn i staden vi gick i seriöst 10 h utan paus, jag DÖR nu mina fötter är helt förstörda å ändå måste jag dansa minidisco ikväll... och som om de inte va nog så fick vi inte tag i det där nummret innan dom stängde så vi måste kliva upp sex imorn med å åka tillbaka.

Iallafall hann vi med lite shopping, heheh jag vet inte hur det där med att spara mina pengar kommer funka, shoppingen i Palma är UNDRBAR, jag vill bara va rik, köpte leggins, t-shirt och jeansshorts hur billigt som hällst. Ska ha det på lördag på Jamaican beach partyt , yeeeee!

I övrigt är jag redan less på jobbet, det är hur underbart som hällst , jag älskar barnen men långa dagarna tar på krafterna, önskar bara jag hade alla här! älskar er puss




Kommentarer
Postat av: Frida

Haha med risk för att låta dryg men "efter regn kommer solsken". Det är bara jobbigt nu pga du har varit arbetslös och är van att bara glida om dagarna. Efter några veckor har det blivit vardag och du kan inte tänka dig något annat =) Saknar dig! puss

2011-05-03 @ 20:50:30
URL: http://fwikner.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hej Gullpiga!



Klart du är slut, ovant klimat och luft och långa dagar och även ovanan. Det blir lättare sedan när du blir van, även omställningen från att vara hemma gär att du blir slut, men många KRAMAR från



Mormor och morfar

2011-05-03 @ 22:30:17
Postat av: Hanna

Fina kläder :) Vad jobbar du med

2011-05-04 @ 09:58:02
Postat av: Naima

Ääääälskling! Är det du i rosa klänning? supersött!

Vi har det bra här, men saknar dig såklart! I'll see you soon <3 KEEP STRONG GIRL!

2011-05-04 @ 10:38:17
URL: http://naimar.blogg.se/
Postat av: Malin

haha kan du itne ta kort när du är utklädd? :P hahah puss o kraam på dig! <33

2011-05-04 @ 11:29:23
Postat av: mamma

Hej

Håller med Frida, det blir nog bättre när du hunnit få in rutinerna och vant dig med de tidiga morgnarna. :)

Snygga kläder du shoppat!

kram



mamma

2011-05-04 @ 14:09:56
Postat av: sanne

önska ja kunde få va där me dig jag också :( låter ändå riktigt kul dedära

2011-05-04 @ 18:10:00
URL: http://saniezoey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0