update

softar på kontoret, idag har vi haft lekar i poolen, ponnyridning med mer med mer.. jag är skit trött men tack gode gud är det ingen cabare ikväll (dans nummer med mera, kan inte stegen ) men anledningen till varför är synd, min söta Nadia är nämligen sjuk, hon har fått nån allergi reaktion och ser uppblåst ut, stackarn.. hoppas det blir bättre snart <3 iaf börjar trivas bra, vi har ett bra team, mitt nya rumm är äckligt för det är massa kryp åså men jag ska göra de fint. Tänkte åka till ikea å köpa täcke och sånt,

hejdååå


Kommentarer
Postat av: Moster

Allt utom krypen låter bra, helst IKEA. Vad kan man mer begära? Kram

2011-05-13 @ 07:00:04
Postat av: mamma

Hoppas du får bukt med krypen! Kanske finns det någon bra insektsspray att köpa?



Ha det så bra min älskade dotter!



Kram

2011-05-13 @ 10:57:27
Postat av: Mormor

Hej Gullpiga!

Hoppas att du fått bort alla kryp och att täcket och kudden från IKEA är sköna. Vi längtar efter dig och hoppas att det går bra trots krypen. Mormorsmor är här hos oss för vi ska till Alva och vi hälsar och kramar dig alla

Mormor

2011-05-13 @ 16:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0