what the fuck....

okej förlåt om det här inlägget kommer låta taskig eller så men helt ärligt, Linnea har typ tagat hem???? och ja jag är fett sur. jag har lixom gått till alla som jobbar här, jag har gått till cheferna och ba hon är fett duktig hon är världens snällaste människa nanana och sen är du här i knappt ett dygn innan du bestämer dig för att fara? förstår du hur pinsamt det här är för mig? och VEM vet att dom inte passar för ett jobb efter att ha jobbat typ en halv dag, jag fattar ingenting men jag är bara såååå sur, och om du mådde dåligt kan du väll säga det också inte låssas som att allt är som de ska omggggg

iallafall, min kamera har gått sönder också! jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. Jag måste kunna ta kort ju. Idag hade jag en timme extra sovmorgon kändes riktigt bra,

Kommentarer
Postat av: Mormor

Gullpiga!

Det är ju inte ditt fel att hon åkte, men hon hade ju både dig och Malin där. Du klarade ju dig själv och tog det jobbiga tills du kom över det lite. Du får ju i alla fall ha Malin där. Du är i alla fall duktig och plikttrogen och gillar barnen och då får man ju tiden att gå. Vi älskar dig och vill att du ska må bra. KRAMAR och pussar från oss

2011-05-31 @ 11:11:58
Postat av: Naima

OJ.. fan vad knas. Förstår lätt hur du känner gumman. Men det är ju inte lätt.. + jag förstår att det känns pinsamt för dig också, men vad ska du köra?!



Keep on fighting and doing you thing!

Jag älskar och saknar dig! <3

2011-05-31 @ 11:28:45
URL: http://naimar.blogg.se/
Postat av: farmor

Ja det var ju en besvikelse, men inte ditt fel. Tycker du gör det bra och kul att Malin är där.

Du gör det bra verkligen ska bli kul sen då du kommer hem och har mycket att berätta.



Massor av Kramar o hälsa malin



2011-05-31 @ 11:40:08
Postat av: Malin

Nar ar din lediga kvall??

2011-05-31 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0