vad är det för en dag? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är nadjas födelsedag hurraaaa

godmorgon mina kära vänner har nyss öppnat paket å life feels good! tack så mycket min kära familj<3 godis, kakor, blåbärsbullar , puder och rocky nu känns det lite som hemma <3 tack tack tack!



igår när jag kom hem hade mina kära sambos gjort en överaskning med ljus , blomblad osv. Hur söta är dom inte? Tack så mkt Shaima, samar och ashtar <3



min speciella vän haha, gav m ig ett jätte fint arband <3 lovee it



känns skummt att fira födelsedag själv utan familj och alla vänner men men jag har det bra här också! och ska träffa malin ikväll, hennes sista ... usch hemskt MEN jag är glad att jag iallafall har fått ha henne här ett tag och nu får hon åka h em och ta hand om lilla naimar <3 hah. Jag kommer ju snart också=) tiden går fett fort här så inga problem, tack igen allihopa


Kommentarer
Postat av: Mormor

GRATTIS än en gång gullpiga!

Roligt att paketet kom fram i tid. Känns så skönt för oss härhemma att du mår så bra och har det fint med dina kamrater, hälsa Malin ikväll när du träffar henne KRAMAR i massor till dig

2011-09-05 @ 09:45:57
Postat av: Bokmalen

Stort grattis!! Hoppas du får en fin födelsedag trots att du måste jobba. ;)

Storkramen från mig å Marcus

2011-09-05 @ 11:24:05
URL: http://bokmalensvardag.wordpress.com
Postat av: farmor

Massor av Kramar till dej från Totte och mej!!!!!

ÄLSKAR DEJ OCH SAKNAR DEJ.

Men snart snart kommer du också hem.

Vi längtar

2011-09-05 @ 12:46:00
Postat av: Corelli

Grattis nadja!!! =) Hoppas du får en bra födelsedag =)

2011-09-05 @ 13:08:42
Postat av: mamma

Grattis igen, vad bra att paketet kom fram.

Vilket fint armband, vem är den specielle vännen?



kram

2011-09-05 @ 15:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0