“Think outside the box, collapse the box, and take a fucking sharp knife to it.” — Banksy

nämen shaa, hoppas allt är bra med dig! Det är iallafall bra med mig. Ska gå med min lilla alva å hämta lite mat till henne å Robban. Senare ska malin komma å hämta upp mig med bilen och vi ska åka till Ali (svenskt uttal: A-li) sen ska vi på Maxi köpa nått gott, typ sillburk eller liknande + toapapper. Se skräckfilmer obs inte äckliga skräckfilmer som man ba eeww till utan sånna som man hoppar av för det är nått konstigt spöke osv.


Kommentarer
Postat av: Sanne

ahaaaa lät ju inte helt fel.. glöm inte packa ner mig den här gången!! haha!

jaa men de skulle vi ju kunna göra nån helg! absolut :)

2012-01-24 @ 23:04:41
URL: http://saniezoey.blogg.se/
Postat av: Sanne

de blir bra det! :D

2012-01-25 @ 00:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0