yellow

Nämen hejdär! Den här veckan gillas inte alls, hejdå veckan kan vi kalla den. Igår kära pappsen idag sötfarmor och sen på onsdag blire mormor/far, moster å gänget å sen torsdag mina kära vänner å sen mamma å älskade lillasyster å jakob, hur ska detta sluta. kommer gråta hela vägen till mallis å det är nästan 24 timmar kan jag tala om för er.

Imorn ska jag till tandläkarn och skrapa bort tandsten, vet i nte riktigt vad det är men jag vet att det gör skit ont och det är blod överallt å jag dödd ju nästan vett ni,

NU ska jag se bb å sen vandra till den otrygga sidan av ersboda, läskigt. har inte varit den bästa på att ta nån bild idag såå bjuder på mig å sara här då, skjortan alldeles sne och nån som försöker inkräckta bilden i bakgrunden, boy this is not a group-picture


Kommentarer
Postat av: mamma

Fina ni <3

Jag försöker att förtränga att det är hejdåveckan. Vill inte tänka vill inte tänka vill inte tänka..... puss

2012-03-06 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0