It's friday :D

Inte för att jag känner nån skillnad för jag är ju numer ledig varje dag men man blir ju ändå mycket gladare på helgen av nån anledning :)
 
idag har vi varit hos doktorn, denna gång med Inaki för en gångs skull ;) han har nämligen bestämt sig för att sluta röka. Vi får se hur det går med den saken, jag har inte allt för stora förväntningar men förhoppningsvis ska det gå!
 
sen har vi shoppat lite, våra väggar är ju himla tomma så kände att nått måste göras åt den saken. Köpte en svart/vit tavla som nu hänger över soffan, ÄLSKAR den! Sen köpte jag en stor 120x60 canavas tavla som jag tänkte måla själv, ska inte måla nått speciellt bara massa färg, nu är det lite för vitt här i hemmet.
 
sist men inte minst så åkte vi förbi mullers och där kommer man alltid ut med nått smaskit, förutom julklappar så vart det godis!! Mycket mycket.. Vet inte om man ser på bilden hur stor den där lådan med suratungor är men den är riktigt fet, åså gonappar också <3 namnam
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0