Mitt <3

 
Aw! Min lilla bäbis <3
Läget är bra med lilla Leo, han har spytt mycket i natt och mitt mammahjärta gråter varje gång jag måste lämna honom med andra människor hela tiden. Men det är tydligen bra att han får upp "smutsen" som han svalt. (Från fostervattnet) Jag vill bara att allt ska bli bra så vi kan åka hem och börja va en familj på riktigt, gillar inte att han måste ligga där i kuvösen och va ensam. Att va ensam är ju inge kul! Men huvudsaken är att allt är okej och att allt förhoppningsvis blir bra. Min lilla igelkott ❤❤

Kommentarer
Postat av: Sara wilander

Åhh vilken sötnos!! ❤️

Svar: Visst 😍😄 så fin<3
Nadja på Mallorca

2014-04-17 @ 09:31:05
URL: http://swilander.blogg.se
Postat av: Moster

Så fin han är! Förstår att det känns jobbigt att lämna honom, men som sagt passa på att vila de stunderna.

2014-04-17 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0