Dream it, live it, love it!!!

Några bilder från dagens bryggpaus
 
 
En otroligt solig och underbar dag!! Det går inte annat än att älska livet en dag som denna, idag är det verkligen sommar här. Och det är helt fantastiskt :D 
Det liksom luktar sommar och jag blir alldeles mysig och varm inombords och när jag sen tänker på att jag kommer ha en liten bäbis i mitt liv blir jag ännu mer varm! Det är så mycket jag ser fram emot, allahjärtansdagfirande, semlebak, påskäggs-letande, födelsedagar, midsommarfester, strandhäng, baksidemys, lek i lekparker, utflykter, halloween och jul! Allt känns så mycket roligare nu när vi väntar en liten prins. Konstigt hur livet kan vändas helt upp och ner så snabbt men bara bli så jäkla underbart. Jag är så tacksam för allt livet ger mig <3

Kommentarer
Postat av: mammi

ser helt makalöst ut! förstår att du njuter :-) kram

2014-02-07 @ 06:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0