Keeps happening

Varför kan jag inte gå in i en affär utan att köpa något o-nyttigt? :) haha det funkar lixom inte, men hittade jordgubbar också och det är ju himmla nyttigt! Det jämnar ut sig.
Glassen får dock vänta tills en annan dag för jag har redan ätit tillräckligt med socker (3 maränger och en minidonut... Haha) istället fick det bli mandarinsallad, också väldigt gott!
 
 
 
Jag hade beställt ett kuddfodral från h&m i december men det hade utgått i sortiment så jag fick ett litet presentkort som plåster på såret så jag köpte dessa två sötsaker, har redan tillräckligt med små babykläder så jag köpte en strl större som han kan ha sen <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Tischan var ju hur fin som helst...

Svar: Ja visst är den gullig :D <3
Nadja på Mallorca

2014-02-06 @ 08:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0