Lite husmans i solen!

Så skön dag ❤ så att man svettas för att det är så varmt i solen! Så det fick bli lunch utomhus, korvstroganoff- favorit! Iallafall för min egen del så Inaki får stå ut med det ibland ;)
 
Annars har inte hänt så mycket, städmåndag, hängt upp nya gardiner åså. Imorgon har Inaki tagigt ledigt för vi ska till Inka på ultraljud och det ska bli så kul att se mitt lilla monster igen :D var ju jätte länge sen sist, då vecka 21 och nu är vi i 34! Skillnaden är väll väldigt stor, hoppas vi får se ett litet ansikte!! 😍
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Sjöqvist

Nadja, jag blir så glad varje gång jag kollar din blogg!! Känns som allt bara blivit så fantastiskt för dig!! Längtar efter att få se bebisen <3 Massa kramar!!

Svar: Aww vad bra :D glädje är alltid bra!! Ja rätt så ofta så är det fantastiskt faktiskt men nog är det gott om dem andra dagarna också ;) Det kommer bli fullt med bäbisbilder snart :D <3<3
Kramar 💕
Nadja på Mallorca

2014-02-24 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0