Blodprov

Idag har jag fått jätte mycket blod utsuget, hemskt! Nu väntar det värsta: dra bort plåstret, det sitter hårt och gör ju jätte ont att ta bort..
 
Inaki är och skriver ett jobbkontrakt så jag hoppas att vårat kylskåp inte kommer förren han kommer tillbaka, vi har så små dörrar så jag är tveksam på att det kommer gå in överhuvudtaget. Måste nog ta den från baksidan! Men jag vet inte vart nyckeln till grinden är 😳 haha ååh
 
 
Den här lilla hemlösa tjockisen bor i mitt område, jätte jätte söt är han! Men han måste va väldigt sjuk tror jag för han har jätte stor mage först trodde jag den va gravid men sen såg jag att det var en kille. Hur söt som hellst, lilla stackaren <3

Kommentarer
Postat av: mammi

Snacka om en korv alltså ;)

Hoppas det gick/går bra med kylen!

kram

2014-01-15 @ 13:53:12
Postat av: farmor

Stackars liten han har säkert en tumör, han bode få hjälp att avlivas.
Hoppas ni fick in kylen.

Kraaaaam

2014-01-15 @ 18:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0