Favoritsysslan

Jag tror att det är gemensamt för alla mallis-svenskar, jag älskar ikea :) haha absoluta favoritdagarna spenderas där, bara att se svenska namn på allt, svensk mat osv. Helt i min smak!
Som sagt ikea samt mediamarkt där vi köpte ett nytt kylskåp som kommer komma på onsdag- hur taggad som hellst. Kan inte tänka mig något mer underbart än nya vitvaror nu haha bara känslan att ingen har använt det förrut och det är fullt av äckliga bakterier, inget alls!! Kan bara slicka direkt på kylskåpet om jag skulle vilja :) perfekt!! Först ville jag ha ett silvrigt men tillslut så valde vi att ta ett vitt som var lite billigare vilket gjorde att vi kunde köpa min favorit spegel på ikea, har varit lite för snål för det innan men nu ville jag verkligen ha den 😍
 
 
Lycka är att hitta isterband, det är min absoluta favoriträtt i hela världen: mosade, lökstekta isterband med potatis.
Nu känner jag att jag kan leva här några år!

Kommentarer
Postat av: Moster

Låter helt fantastiskt, förstår att det känns bra.

Svar: <3
Nadja Nylund

2014-01-14 @ 13:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0