Kapitulerar

Jag började lite men sen gav jag upp, jag är inte så teknisk av mig så sätta ihop stora saker ska jag nog undvika haha
Men lyckades typ sätta ihop liggdelen och sätta fast den på underdelen, det sitter snett men det får fixas sen, fick iallafall se hur den ser ut och känna hur den känns att rulla and it feels good!! Och det ser så mjukt och mysigt ut vill bara krypa in och lägga mig ;)
det kommer bli himla bra det här!
 
 
Ser jätte silvrigt ut på bilden men det är en reflexeffekt annars är den mer grå

Kommentarer
Postat av: Moster

Så fint, på bilden ser det inte alls snett ut...

Svar: Hah nä fick en bra vinkel ;)
Nadja på Mallorca

2014-01-23 @ 13:35:31
Postat av: farmor

Fin vagn.....oj vad det håller på att bli spännande att få se underverket.
Kram till er bägge <3

2014-01-24 @ 20:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0