.

 
NU är det dags att sluta med mitt "på måndag" beteende och sluta skjuta upp hela tiden. Nu ska jag börja leva lite hälsosamt, kommer inte sluta äta kolhydrater eller någon annan konstig diet Men jag ska sluta äta onyttiga saker hela tiden, har i stort sätt levt på godis och digestivekex sen förlossningen (7 veckor och 2 dagar sen) tror inte min kropp mår så bra, så jag ska:
-äta frukost, lunch och middag
- dricka massor med vatten
- Inga kakor, godis osv ( bara lite grann på lördagar, man måste ju leva lite)
- Röra på mig varje dag, promenader eller övningar från boken (träning för nyblivna mammor) hellst både och men det är lite svårt att hitta tid.
- jag tänker också försöka sola en timme varje dag, när jag får muskler kommer dem va finare med lite färg ;) kommer dock vänta med detta tills Inakis familj har åkt hem.
 
Detta borde ju inte va så svårt kan man tycka men jag är helt sockerberoende och oftast börjar jag men faller tillbaka väldigt snabbt men jag ska verkligen försöka nu! 
Lägger upp lite bilder på nuläget, gör det svårare att fuska. Förvänta er resultat i slutet av sommaren,
mitt mål är att 
- känna mig fräschare 
- få mer energi
- må bra i kroppen
- tightare mage skulle inte skada
- en riktigt snygg rumpa
- fastare armar och bli starkare ( är svag som en kyckling nu)
Jag får fuska lite (bara lite) på lördagar och på midsommar, när min familj och vänner är här and that's it!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0