Leo 2 månader

Igår vart Leonard 2 månader 
han är nu hela 62 cm lång! En riktig Viking som doktorn sa :)
Jag har hunnit med ganska mycket idag känns det som? Först promenerat till doktorn i Puerto och Leo fick sin första vaccinationsspruta, det gick bra. Han skrek några sekunder men sen blev han lugn igen och sen gick vi till oldtown till el chineeseshop och köpte engångstallrikar, glas, bestick osv. Tänker inte diska på midsommar nämligen :D
Efter det gick vi hem och åt lite och jag gjorde en blomsterkrans (plast) till midsommar, den blev lite för liten FAIL men tänker ha den ändå för jag kämpade verkligen haha
Vi har också hunnit med en powernap samt ett besök från Maria och jag har diskat + tagigt in tvätten. Tänk om man kunde va så effektiv varje dag, kan kanske det egentligen men jag och Leo gillar att sova till runt 12-snåret ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Så fin han är. Men nu får han ta en paus med växandet tills vi kommer 😉

2014-06-16 @ 19:59:14
Postat av: Moster

Vilka fina foton på lillprinsen.

2014-06-19 @ 06:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0