Rouge

 
En ny färg har fått flytta in i mitt hem eller inte ännu men det ska, nämligen rött! Har aldrig gillat rött förut i hemmet ( med undantag för röda rosor- alltid älskat dem) men av en slump så har jag börjat älska röda detaljer i sovrummet, det går så fint med det svart/vita!
Det hela började med ett doftljus som inte skulle stå där egentligen som följdes av en stol som jag egentligen hatar men på något sätt funkar den där.
Det bestämdes när jag vaknade upp på midsommardagen och såg min röd-vita krans ligga på nattduksbordet - rött it is! Så nu letar jag röda accessoarer, funderar också på ett familyphoto med en röd tråd: RÖD!!!
 
Får dock inte bli för mycket, rött i sovrummet skapar stress har jag hört och det ska vi undvika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0