Baker

Asså jag börjar klättra på väggarna snart! Älskade lilla unge du får gärna komma ut nästa vecka för jag börjar bli lite galen på att gå runt och vänta, alla kläder är tvättade och vikta. Väskor är packade, rummet är färdigt, böcker är lästa, sängar och vagnar bäddade. Alla jobbar dessutom :/ så vad ska jag göra?? det är för tungt att gå långpromenader får värsta trycket neråt typ mensvärks liknande så min lösning är att baka! Det är bra för då kan jag vila medans plåtarna är inne i ugnen ;) Gjorde ännu fler pide idag, vegetariska dagen till ära med lök, vitlök, tomat, paprika och champinjoner. 
Skrolla längre ner för recept till degen.
 
 
Pigg tjej, vackra svarta ringar runt ögonen ❤ jag vaknade kl 4 imorse och kunde inte somna om! Detta är resultatet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0