Bb-väska

Eftersom jag är ljungfru så är jag nästan alltid i god tid med allt :) även så bb-väska, han skulle ju kanske vilja titta ut vilken dag som hellst (men stanna 2 veckor där inne iallafall tack) 
Så nu håller jag på att packa den lilla väskan, lättare sagt än gjort? Jag känner mig ganska vilsen som vanligt, vad fasiken ska man packa? Har googlat lite listor och vet på ett ungefär vad jag behöver. Man vill ju inte packa för lite men inte heller för mycket. 
 
Eftersom jag är en person som gillar att äta är snacks delen redan fixad, check! Haha
 
3 pyamasar, 3 bodys, 3byxor, 2 omlottoppar, 4 sockar, några små mössor och dregglisar, 2 mysfiltar och en "åka hem outfit" som jag tror kommer passa vädret? 
Sen mysiga kläder till mig själv. Om ni har några tips på vad som behövs så får ni hemskt gärna skriva 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0