Nämen lite update kanske

Tråkigt med uppdatering! Har inte haft fullt upp direkt men har varit så trött och otaggad men det är väll för att det börjar närma sig nu och min kropp can feel it! Vill bara vila vila vila hela tiden ;)
Idag så var vi på Skatteverket i Inca, haha asså jag vet inte vad man ska säga, Spanien känns så ostrukturerat ibland? Kändes exakt som den filmen med Asterix och Obelix när dem är i Rom och är på Skatteverket också? Upp och ner, olika nummer osv. Komiskt!
Samma när jag kom hit första året och skulle fixa mitt arbetstillstånd, vilka köer -som ett skämt :) samma sak när man ska ta blodprov, gå på posten, fixa bilpapper ALLT tar lixom en evighet.
 
Men nu är padrino Isac här så vi ska fika :) cupcakes som jag har pyntat, inte bakat dock! Ain't anyone got time for that
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0