Sandy

 
Inaki ringde och frågade om jag kunde gå på Apoteket och köpa voltaren till honom för han hade så ont, ofc vad gör man inte för that little cute-but? Påvägen hem så går jag förbi min kära granne burgerking får världens bästa idé. En Sandy tack, vilken topping? Ingen 😏 för den har jag hemma. Omg bästa på länge, det ända som behövdes för att göra denna dag perfekt.
 
V 37 (36+3)
 
Tänkte att det var dags för en magbild också. Nu känns magbilder jätte tråkiga och jag vill bara få ut mitt lilla monster nu nu nu! Men jag tror det kommer va mysigt för framtiden när man sitter å tittar tillbaka.
Kommer nog sakna denna klumpiga, rörliga mage ❤

Kommentarer
Postat av: fanny ahlm -gravt hörselskadad

Hej, jag har en tävling på min blogg, så kika gärna in och se vad det är för något, kanske något som passar dig? direkt länk --> http://www.nattstad.se/ahlm/tavling-12987269

2014-03-18 @ 20:48:53
URL: http://nattstad.se/ahlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0