Tips tips tips

Tanken var ju att jag skulle sova men som många andra kvällar så fastnade jag på en hemsida med kläder... 
Iallafall en butik som heter Kiabi, här på mallis har jag varit på två olika : en i Porti Pi och så en i Media Market området. Den är så SJUKT bra, det är så galet billigt och jag tycker dem har jätte fina kläder, särskilt till barn! Och nu snackar vi typ ullareds billigt.
Så tänkte tipsa er om denna super butik, om ni ska resa hit eller till någon annan del av världen där den finns.
Vill bara köpa ALLT!
inget av dessa kostar mer än 15€ (förutom jackan med lurv:17€ och Nike skorna) tex långärmade topparna med monster på TVÅ € , vad blir det ens i svenska? Typ 16kr , legginsen 4€, baseball jackan 11€ , tygskorna 6€, mustach tofflorna 5€ , den ljusblå tishan med superhero tryck 4€ OMG ni fattar vinken
billigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0