Västkusten

 
Bild-bomb!
så blir det när man ligger efter i uppdateringen.
Vi har varit och hälsat på min farmor, hur mysigt som hellst, hon bor ganska nära Ullared så vi gled förbi där och jag måste säga att jag blev så där Ullaredsfrälst. Hur billigt kan det bli egentligen? Gick lös på barnavdelningen, det dyraste vart en pyjamas för 60kr men allt annat mellan 20 - 35kr. den vita t-shirten och svart/vit randiga bodyn 10kr!! Haha börjar förstå dem som handlar hela sin årskonsumtion där.
 
Vi åkte också in till Göteborg till min kära far, även det dunder trevligt! Fick också träffa mina farbröder och underbart söta kusiner. 
 
En fantastisk avslutning på vår Sverigesemester ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0