Planen!

Vaknade 5 imorse :) :) WHY??
inte ens Leos fel, han sover fortfarande så passar på att få ner min plan här så jag kan se det tillsammans 
 
Denna soffgrupp vill jag ha! För den är superbillig och billigt är bra 😍 Har inte lust att slösa några större summor så jag hoppas verkligen att den finns kvar.
 
Hittade denna matta på samma ställe till ett super pris också 👊👊
 
Lite puffar
 
Kanske två av denna men har inte bestämt mig,
 
Kuddar ofc, tavlan kan ni ignorera, tänkte göra ett ikea-hack och göra min egna garnbollsfilt ✌
 
Skulle vilja odla massvis mef denna fina ros i rabatten + en massa stora vita hortensior 😍
 
Det är planen ladys & caballeros

Kommentarer
Postat av: mammi

Åh det kommer att bli så fint! 😍

Svar: ❤❤
Nadja på Mallorca

2015-04-08 @ 08:40:52
Postat av: Malin

Åh en sån soffgrupp har typ vi,ville inte heller lägga så mycket pengar på utemöbler men dom där är fina och billiga! 😊

Svar: Åh är dem sköna 😍 nä visst!! Antingen dem eller något för 15 lax, jag ba nej tack!! Tänker inte lägga ut pengar som skulle räcka till typ 3 Sverige resor 😂✌ kanske när jag blir rik men tills dess kommer nog dessa funka fint 😄 jag saknar dig mallsan vi måste skypa någon dag!! ❤❤❤
Nadja på Mallorca

2015-04-08 @ 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0