Update time

Haha ser ut som han har värsta utstickande super weird bröstvårta eller en jättelång smal penis som sticker upp på bild 😂😂😂 men det måste va ett finger!
 
Ny månad! Juni, väldigt varm månad tycker jag hittills. Hade nog glömt hur varmt det faktiskt blir.
Men nu är sommaren iallafall här och det känns jätte kul 😍 På tisdag kommer Frida hit och ska bo här i en vecka, kommer bli så kul 👏 och fick precis reda på att min kusin och hans fina flickvän också ska komma hit samma dag 🙌 muchas fun att se fram emot 
Imorgon står storhandling på schemat , inte så kul... Men ska till Muller också och det är lite roligare. Kanske hittar mig ett fint nagelack 😍 
Annars? Vi bara chillar, Inaki har nytt jobb sen i måndags så vi kommer va lite fattigare MEN rikare på tid med varandra så jag tror denna sommar kommer bli helt underbar! Leo växer och blir bara mer underbar för varje dag ❤
 

Kommentarer
Postat av: Julia

alltså bilden på ledsen Leo med ont i foten <3<33<3<3<3<3<33

2015-06-06 @ 12:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0