Terraza

 
Lite snygga utemöbler från westwing! Kan helt ärligt inte bestämma mig för hur vi ska ha det på baksidan.. Vill ha typ soffan i mitten, ett bord och två bambu fåtöljer. Kanske en matta och ja det skulle väll räcka. Jag vill ha det i pergolan men då vet jag inte vart jag ska ha matbordet? 
 
Värdsliga problem egentligen
 
Spanien har utlyst tre dagars landsorg efter flygolyckan i alperna. Så sorligt och hemskt ! Vi ska vara så glada att vi har varandra ❤ 
Alla mina tankar går till deras familjer 🙏

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen sorgligt 😢 och hemskt.
Matbordet skulle ju kunna vara i inglasningen det skulle passa perfekt till det istället för klädkammare 😉

Svar: Visst är det!! 😥
Ja jag vet men man vill ju som sitta ute och äta ibland för det blir ju så varmt där 😩 får klura på det!!
Nadja på Mallorca

2015-03-25 @ 21:17:26
Postat av: Malin

Åh den i mitten!! 😍😍

2015-03-25 @ 21:18:47
Postat av: Malin

Oj, ursäkta min tidigare kommentar. Menar ju den första, "sängen". 😍😍😍

Svar: Haha du är ursäktad 😉 jag veeeet vill ha plats för en sån 😍 i framtida huset!
Nadja på Mallorca

2015-03-25 @ 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0