Write it down

 
 
Jag har SÅ mycket idéer hela tiden, just nu är det mest om en framtid buisnessplan.
Jag vill absolut öppna eget företag och det känns verkligen som att Mallorca är en perfekt plats för det, dock så kanske Sverige skulle vara en bättre plats att jobba ihop ett startkapital men  det får vi se!
Har iallafall en jätte bra idé som jag verkligen älskar.
Vill jobba för min egen skull, ska jag slita och jobba hela mitt liv ska det vara för något som är mitt eget och något som jag kan ge vidare till Leo sen, det är min dröm!
och eftersom jag inte ska jobba denna sommaren heller så tänkte jag ändå göra lite nytta och ska göra en riktigt bra plan så jag vet vad jag behöver för att komma dit jag vill :)
och det blir mer roligt med fina anteckningsblock !

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så duktig,alltid varit! Jag tror på dig min apa ✨👍👊❤️

2015-03-04 @ 19:05:52
Postat av: mammi

Spännande. 😃😃😃😃

2015-03-04 @ 22:43:45
Postat av: farmor

vad roligt att läsa om detta du är sååå duktig Nadja.....Kommer att följa med spänning allt du hittar på. Kraaaam

2015-03-05 @ 09:27:34
URL: http://marlene.bloggo.nu
Postat av: Moster

Kul. Bra tänkt. Hade du varit hemma i Sverige hade jag kunnat hjälpa dig med registrering och allt annat praktiskt. Men det spanska systemet kan jag inte hjälpa dig med. Kram

2015-03-06 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0