fredag

jag kan knappt beskriva hur fort veckorna går, helt sjukt! jag har min kväll ledig idag vilket är galet underbart då känner man sig som en människa å inte robot :) iaf jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll, vill nog bar va hemma och ta det lugnt jag tänkte fara till palma imorgon men alla är typ fattiga så jag kanske får fara själv? kul... nej jag kanske måste gå ut ikväll å ragga en kompis som vill följa :) iaf, jag är jätte glad för mitt internet funkar igen, har inte gjort de på ett tag men nu så :D iaf jag har det jätte bra hoppas ni har de med! PUSS


Kommentarer
Postat av: b

ge mig ditt hår nadja! :) sjukt snygg du är!

2011-06-11 @ 11:01:49
URL: http://trzone.bubbleroom.se
Postat av: mamma

Hej älskling

har det bra men saknar dig så mycket!!!!!!!!!!

idag har jag badat i havet! 30 grader varmt i luften och 18 i havet.....

ha det gott



kram

2011-06-11 @ 18:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0