oh what a day

Omgaad, gick upp tidigt idag! jag och Samar och en snubbe åker till palma och där möter vi två tjejer som jobbar här på hotellet brevid, vi shoppar sönder hela dagen, fikar äter och har allmänt hur underbart som helst. Sen missar vi sista bussen hem YEY, så taxi från palma 600kr kult.

Men jag är iallafall hemma och det känns bra, nu ska jag fortsätta öva på min outroduktion på spanska. förstår inte att det ska va så jävla svårt, jag får inte in det i mitt huvud jag har seriöst läst samma mening nu i minst 4 timmar utan att komma ihåg den, vad är det för fel på mig?



har fan inga bilder, ska försöka leta upp några bilder från igår haha de va fucking awsome


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0