jaHA?

hejsan hoppsan. Nu är det såhär att jag flyttar IDAG, whaat? Jag skulle inte flytta förren i mitten av juni men vi fick reda på igår att vi måste flytta idag så från och med efter klockan tre bor vi på Viva tropic, det är 20 minuter bort (när man går) vilket är mycket och det är så störande för då hinner man inte hem på rasterna och tydligen äckligare rumm där och så men men det är så det är och det hjälper inte  att vara bitter.
Jag har just nu lunchrast och eftersom jag har packat ner allt så kan jag inte softa på seaclub (kan inte va där i mina arbetskläder)

Men hur som helst, ni skickar fortfarande post till sunrise , david fick massa lösgodis och marabou chocklad idag så ja jag vart lite avundsjuk, ni får gärna skicka också ;) haha

mamma, har de kommit något paket till mig?????

jag glömde tyvär min kamera så inga bilder att lägga, jag for förresten inte i lördags jag fick hemlängtan och låg hemma å grät istället=) men det hade ändå blivit åska å grejer så jag tror inte jag  missade nått, for dagen efter och firade anna istället i deras villa (som alla borde hyra) men jag hittar den inte på google men jag ska leta mer. Det var jätte trevligt , jag tycker om henne som faan det är skit synd att hon har slutat.

Iallafall så tror jag de kommer bli ännu mindre bloggande nu för det blir så konstigt nu när vi bor därborta men jag ska försöka ha datorn på jobbet så jag kan ta den på rsterna och så=)

Jag saknar alla hurm ycket som helst .PUSSS


jag å anna


Kommentarer
Postat av: Moster

Jag får fråga mamma efter adressen när vi uppvaktar Alva på fredag. För så här kan vi ju inte ha det, att du inte får post med saker i menar jag. Kram

2011-05-10 @ 14:55:56
Postat av: mamma

Hej

Nej moster får se till att du får god post.... ;)



Ditt paket har ej kommit ännu :(



Vi saknade dig också i lördags . :`(

älskar dig kram

2011-05-10 @ 15:18:48
Postat av: mamma

Saknar dig såklart alla dar men jag menar extra mycket efter vi "pratat"



kram igen

2011-05-10 @ 15:19:59
Postat av: mamma

Hoppas att du trivs i ditt nya rum! Och att det också är fint kram

2011-05-10 @ 20:11:39
Postat av: Mormor

Hej gullpiga!

Klart att du får paket med godis när vi får din adress av mamma. Jag förstår att du längtar hem ibland för vi längtar ju så mycket efter dig också. Det enda som gör att jag mår bra är att jag vet att det blir en bra erfarenhet för dig och så hoppas jag att det nya rummet inte är så trist. Vi älskar dig. KRAMAR från mormor och morfar

2011-05-11 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0