life is good

hejsan allihopa, jag saknar er redan! men ändå inte ;) haha joo det är klart. Jag är ledig idag så jag tänkte berätta lite för dem som är nyfikna! Jag gick upp halv 3 imorse, då hade ni inte ens lagt er va? Jag åkte buss med massa fulla människor (usch) när jag kom fram till arlanda vart de lite stressigt, va tvungen att ta mig från terminal 5 till 2 fort, JOBBIGT, iaf. Jag hade övervikt på mitt bagage trots att jag hade bokat 1 extra på 20 kilo men de skulle tydligen va i en annan väska hur som hällst var hon fett snäll så de gick bra ändå.

I planet satt jag brevid en man/gubbe från england, han var jätte trevlig å berättade lite roliga historier om sitt liv. Satt även snett emot Patrik isacsson B) haha jag vet inte ens om han heter så.. men han som sjunge "hos dig är jag stark, hos dig är jag underbar" Sen när jag kom fram så kom en as skön kille å hämtade mig, svensk- pjuh! sen körde vi i typ 45 min å slutligen anlände vi på viva sunrise :) min nya arbetsplats, David min chef, verkar asskön också! Visade mig runt och jag fick hälsa på de andra 3 som jobbar där-trevliga männniskor i min ålder, en av dem är just nu min rumskamrat också men hon ska åka hem på torsdag så då får jag bo ensam i vårt rum, rummet är btw fräsht som fan,

Tyvär har jag inte internet på mitt rumm eller ens på hotellet men jag är på en bar just nu brevid hotellet med wi-fi, dricker en coola å försöker smälta att det här kommer va mitt hem i 6 månader, helt underbart men det är många jag kommer sakna.


vår balkong med utsikt mot poolen


ovanför min säng




vårt kök


dagens outfit haha


lite kläder


wateeerr






YES, jag hittade tuc i affären, dock är det nån knassmak, men fortfarande dem var goda



liten promenad till havet, vackert

iallafall varje bild tog typ 5 minuter att ladda upp,kul? nää, jag vet inte riktigt när jag kommer blogga nästa gång nu när jag ska börja jobba imorn åså, jag kanske loggar in nån dag på lunchen å skriver, hoppas att ni alla har det bra och nu vet ni att jag har det också :) PUSS

Trackback
RSS 2.0