night off

Holla!!!! jag trodde inte big boss skulle ge mig kvällen ledig som lovat men det gjorde han ;) haha nä men förra  inlägget va lite väl negativt men det för jag hade haft en jobbig dag.

Jag trivs faktiskt helt okej=) Världens härligaste ungar med jätte härliga föreldrar.

Just nu sitter jag på burger king, brukar egentligen sitta vid internet på sportsmansbar men dom hade stängt av någon underlig anledning, men men det här ligger ändå inte långt bort :) Jag har som sagt ledig kväll vilket känns helt underbart, jag vet lixom inte vad jag ska göra? FREEDOM äntligen, haha nä men det är så jävla najs här egentligen och jag har världens skönaste arbetskamrater MEN det är ganska mkt hat i gruppen haha, mer säger jag inte om de.

Idag hade jag och Anna hand om maxi-gruppen, vilket är dom äldre"" typ 7-11, vi spelade fotboll, jag va zlatan :) haha sen kastade vi bollar å grejjer, pysslade även instrument med barnen. På lunchen åt vi först i personal matsalen , lunchen är det ändå målet som kan vara sådär god annars är maten så jävla awsome, frukost buffe med allt du kan tänka dig, bacon, ägg grejer, alla slags bröd, frukter, munkar, crossianter ALLT oj oj. Middagen är också alltid helt fantasktisk, också buffé! Iallafall efter lunch gick jag, Nadia och Amira till SeaClub och solade vid poolen, å det var så underbart. Det ska jag göra varje lunchrast från och med nu! Efter det hade vi minidisco i poolen haha aah, jag är verkligen inte bra på minidisco danserna så jag känner mig bara efterbliven när jag gör dom men de gick ändå, efter de hade vi ponnyridning och ja jag ledde hästar (hatar hästar) men dom va ganska små så de var okej. Efter de hade vi lite dans med barn som skulle uppträda på kvällen. Sen var det rast och vi skulle egentligen gå ut och äta för det är Annas sista dag idag men vi tar det på söndag istället.

BTW. tjejerna jag jobbar med är verkligen skit sköna <3 glömde tyvär min kamera "hemma" i hotelrummet :( tänkte lägga in lite bilder.

Jag kommer blogga nästa gång på lördag, då är det min lediga dag och jag tycker de ska bli så jävla skönt. Först ska jag vakna. sen gå till stranden och ligga där i flera timmar och sist men inte minst sitta vid datorn och prata med älsklingar haha, på kvällen är det den här jamaicanbeachfesten som är pågrund av att folk i andra team fyller år, kommer tydligen bli GALET å jag ska dit med Davve å Ari , jag vill att tjejerna ska med också men dom är inte taggade av någon konstig anledning??

Iallafall så har jag det bra :) Ha det bäst ! <3



min säng hahahha, fett tråkig bild-ja men det tog ett år att ladda upp bilden så nej jag orkar inte ladda upp mer, de kommer på lördag=) ha de bra PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej



Det låter som du har det bara bra! Härligt! Jag ser fram emot bilder och är väl kanske en av dem som får "snacka" med dig på lördag? ;)



Ha det bäst!



kram

mamma

2011-05-06 @ 11:26:59
Postat av: Moster

Längtar till lördag när vi får höra mer från dig. Vi tänker på dig. Kram

2011-05-06 @ 12:47:45
Postat av: Bokmalen

Skönt att höra att du har det bra!

Kramen, Maria

2011-05-06 @ 15:58:54
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0