överlevde

oh yes jag överlevde childrensday! jag är inte äns trött nu, det känns awsome! jag måste städa nu, jag måste verkligen städa balkongen nått äckligt pågår där, massa myror? eewww men jag måste. Sedan måste jag försöka få igång torktummlaren fattar inte varför den inte funkar men de gör den inte.

Sedan ska jag ta en dusch, äta ostbågar, äta godis, äta haha nä driver men jag ska kanske rulla mot seaclub för lite happy hour med "familjen" åsen middag, minidisco, abba-show, hem och sova- känner att jag måste det. funkar inte att va uppe sent varje kväll.



ska tvinga nadia å göra flätor på mig också


Kommentarer
Postat av: mamma

Tänkte först skriva att du ju har flätor på kortet, men sen såg jag att det var taget hemma ;)

hoppas hon kan göra flätor på dig!



kramar

2011-05-25 @ 21:34:06
Postat av: Mormor

Hej gullpiga!

Tur att du klarade dig. Jag har varit och lyssnat på Alvas vårkonsert i kväll. Hon sjöng så bra och var jätteduktig. Saknade dig. Kramar från oss

2011-05-26 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0