“The heart wants what it wants – or else it does not care.”



min lilla avis kanske kommer tillbaka <3 annars kommer hon kanske till sverige, det blir ju roligare för då får ju ni träffa henne med :S:S:S haha

iallafall night off ikväll . jag skulle packa å städa mitt rumm. Har inte hänt.
Men jag har rensat lite å sovit lite så nu är jag seeeg skulle egentligen ut men det känns verkligen inte som ett alternativ längre , skjuter typ hellre mig själv.

På lördag ska vi flytta tillbaka till sunrise - hello gå ut aken från duschen å sitta i min soffa å se på svt world haha å laga pyttipanna å nudlar i mitt kök kommer bli fucking awsomnes.

nu vet jag inte vart jag ska ta vägen riktigt kanske bara ska sova!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du kunde somna <3

2011-09-29 @ 06:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0