11.17

Nu är det exakt 25 dagar och några timmar eller 24 dagar och några timmar vet  inte om jag räknade rätt, tills jag ska ha färdigpackade väskor och vara på väg mot mitt andra hem. Det suger att jag ska vänta typ en hel natt i barcelona alldeles ensam och säkert bli rånad osv på allt.. Men annars skulle de bli så dyrt 
Nu är jag sjuk :( hör inget för öronen är helt off å jag kan inte äta för jag har så där halsbrännefeeling å sen gör det ont i huvudet. Men jag försöker ändå njuta av att vara hemma ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars gullpiga, drick varmt honungsvatten och te så blir det nog bättre. Kramar

2012-02-13 @ 17:52:59
Postat av: Moster

Krya på dig!

Kram

2012-02-14 @ 09:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0