effektiv dag

idag har inte mitt internet funkat så jag har hunnit med mycket haha,
Var hos tandläkarn , hade målat upp värsta skräcksenariot: hade ett hål så antog att det skulle bli bedövning och borrning så hela hjärnan skakade och andra plågsama känslor MEN det var bara en gammalfyllning som skulle fyllas igen så ingen bedövning eller borr utan bara lite lampa å banansalva. tur ♥

åkte på stan snabbt och köpte lite till ett visst födelsedagsbarn imorgon!

efter det så kom jag hem och så funkade inte internet. vafan gör man då? fixade shorts fuck vad snygga dem blev WOW haha iaf på långt håll, symaskinen och jag är inte bra vänner, lagade också ett par trasiga byxor





det tjusiga resultatet får ni se nån annan gång :)


Kommentarer
Postat av: mormor

Hej Gullpiga



Vad duktig du varit, du kan ju kanske ta över min syssla nu (lappa allas kläder) shortsen blev ju snygga, KRAMAR

2012-02-22 @ 20:28:38
Postat av: Moster

Jag håller med mormor, vi hoppar över en generation och låter Nadja sy våra gardiner och annat när inte kära mor kan längre. Kram

2012-02-24 @ 15:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0