.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Gullpiga!

Och vad då snö, det finns fortfarande stora snöhögar och så kallt att jag höll på frysa ihjäl i går när vi var på fotboll, för tidigt än med sommarjacka ojoj. Mormor ser att det går bra med att inte shoppa hahaha. Morfar säger att det är mitt fel. Vi längtar efter dig också, men snart så är du hemma igen vi älskar dig KRAMAR från oss

2012-05-13 @ 04:47:28
Postat av: Anonym

Hej Gullpiga!

Och vad då snö, det finns fortfarande stora snöhögar och så kallt att jag höll på frysa ihjäl i går när vi var på fotboll, för tidigt än med sommarjacka ojoj. Mormor ser att det går bra med att inte shoppa hahaha. Morfar säger att det är mitt fel. Vi längtar efter dig också, men snart så är du hemma igen vi älskar dig KRAMAR från oss

2012-05-13 @ 04:48:41
Postat av: mamma

Vi längtar efter dig med! Om drygt 2 mån kommer ju syrran, hon längtar såååååååååååååå mycket efter det!

Jag tror morfar har rätt, shoppingen är mormors fel ;)



kram

2012-05-13 @ 09:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0