Mysmåndag!

Alla dagar kan börja med mys för mig! Känns som det ända jag gör är att gå runt och myser hela tiden. Så även idag, började med lite barnmorskebesök på morgonen. Allt var bra och det var skönt att prata svenska och förstå allt som sas.
Efter gick jag till mina söta mormorsmor, vi fikade och pratade hela morgonen- mys! 
På vägen hem så passade jag på att hälsa på min kära morfar, alltid lika trevligt. Fick med mig en gigantisk bit sockerkaka som jag ska skära upp snart när Alva och hennes gäng kommer hem, dem ska nämligen ha minijul idag ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

Vilken trevlig måndag! För både dig och de som fick besök.

2013-12-09 @ 13:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0