sommar

gillar att det stog värsta blekfisen framför mig då ser jag extra brun ut, bilden är tagen efter en storslagen seger när vi vann mot alla barnen på hotellet i vattenpolo. Iallafall är jag lite sentimental för ögonblicket, alla andra skriver till facebook om att dem ska tillbaka snart men det ska inte jag och ja jag är avundsjuk kommer sakna det jätte mycket men om jag skullle fara tillbaka skulle jag bara vilja hem igen. ska det vara så svårt att vara nöjd med the situation man vill alltid ha det man inte har varför är det så hela tiden?

Kommentarer
Postat av: mamma

Alltid längtar man någonstans, men man får försöka hitta det positiva där man befinner sig i nuet =) kram mammi

2013-02-28 @ 11:59:58
Postat av: Mormor

Jag är väldigt glad att du har bestämt dig för att vara kvar här. Skönt att kunna nå dig fort om du behöver oss, det kan du ju ha som en tröst när du längtar som mest till solen. Vi finns ju för dig och Iniaki, Kramar till dig älskade gullpiga.

2013-03-01 @ 09:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0