Kära Mikaelsgratäng

 
Sliten tjej, va tvungen å slänga på ett filter! Snyggare är man inte efter en dag med storstädning- handling, 100 runder Mario cart med vår lillgranne Tony, han är 9. Jag förlorade dem flesta :) imorgon ska vi på fest på rancho grande för han ska döp/ konfirmera sig imorgon, det ska bli så trevligt!
 
 Så nu till denna jätte goda tacorätt, Mikaels gratäng! Jag, Malin och Julia hittade detta recept på Ica- mariehems smakprovning en gång för väldigt länge sen, tack Gud för det.
 
1.du gör en gryta med köttfärs, crème fraîche, tacokryddspåse, krossade tomater och Philadelphia(naturel).
2. Hackar lite paprika och ev tomat. Häller i din gryta i en ugnsform och strör över paprikan och riven ost. Sjuss in i ugnen tills osten har smällt.
3. Njut med tacochips :)

Kommentarer
Postat av: mammi

Jag är också glad att ni tog det receptet ;)

2013-11-11 @ 14:42:12
Postat av: Julia

åh, Mikaels gratäng har jag inte ätit på flera år. det blir ju att äta den tillsammans när du kommer, som för övrigt är jättesnart!?!?!?!?!? wiiiiiie! nu åker jag till Kina en vecka. vi ses snart! Puss :)

Svar: Ja det måste vi göra :D jaaaaa det är nästan bara 2 veckor kvar ju :D VAA Kina ååh vad kul!! Hoppas du har det jätte bra <3<3
Nadja Nylund

2013-11-12 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0