Längst ner på to do listan...

Vi har ett extra rumm i vår lägenhet som inte har något syfte än så länge, men nu har jag blivit lovad min stora drömm, en walk in closeth <3 astaggad!!! Problemet är att det ligger allra längst ner under allt annat på våran att göra lista som ny diskmaskin och kyl/frys, ny parkett i hela lägenheten, ommålning av sovrum och hall, gästrummet haha ni fattar vinken. Väldigt långt borta MEN, det kommer. Så jag har redan börjat planera
 
Först och främst, en möbel för kläderna. Har alltid gillat denna från ikea:
 
 
Sen ska vi ha nån tjusig svart tapet bakom den, och resten av väggarna vita , på den andra långväggen vill jag ha en stor spegelvägg
 
 
Längst uppe måste jag ha förvaringsboxar för små grejer, typ nått sånt här:
 
 
 
Åsen mysig belysning, och spotlights som lyser upp alla kläder och sist men inte minst något mysigt att sitta på
 
 
Och sen så äre bara att trycka in alla kläder och skor och väskor, TADA!! Så nu måste vi bara checka av allt annat så jag kan få min fina garderob ;))
 
 

Kommentarer
Postat av: mammi

hmmmm

2013-10-23 @ 14:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0